Newsletter

Zapisz się już teraz, a poinformujemy Cię o nowych terminach szkoleń oraz aktualnych promocjach.

© 2013 Event Institute

Event Manager

EVENT MANAGER

OPIS SZKOLENIA:

Celem szkolenia Event Manager jest rozwijanie kompetencji w zakresie kompleksowej organizacji imprez. Program szkolenia oparty został o standardy pracy Event Managera. W ciekawy i interesujący sposób wprowadzimy uczestników w porywającą rzeczywistość branży MICE. Podczas aktywnego warsztatu rozwiniemy kompetencje z zakresu efektywnego zarządzania projektami eventowymi, wyposażymy uczestników w zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego organizowania, planowania, przygotowywanie oraz koordynowania eventów.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie Event Manager skierowane jest do osób, które wiążą swój rozwój zawodowy z branżą eventową - w szczególności do przyszłych i obecnych pracowników / właścicieli agencji eventowych oraz obiektów hotelarsko-gastronomicznych.

PROGRAM:

1. Wprowadzenie do eventów
2. Kategorie i cele eventów
3. Aspekty prawne
4. Marketing agencji eventowej
5. Podwykonawcy
6. Brief
7. Profesjonalna oferta eventowa
8. Kosztorysowanie projektu
9. Formalności
10. Planowanie eventu od A do Z
11. Scenariusz imprezy
12. Realizacja projektu

{dt_head}

więcej >>
{dt_details}

 

1. Wprowadzenie do eventów
- Podstawowe pojęcia eventowe, branża, rola Event Managera

2. Kategorie i cele eventów
- Dokładna specyfikacja różnych typów eventów pod kątem celów marketingowych. Nowe trendy.

3. Aspekty prawne
- Ustawy, regulacje prawne, ubezpieczenia.

4. Marketing agencji eventowej
- Sposoby reklamy, kanały sprzedaży, narzędzia marketingowe

5. Podwykonawcy
- Zasady współpracy, umowy, elementy, na które należy zwrócić uwagę przy poszczególnych podwykonawcach / dostawcach - szczegółowe specyfikacje (warsztat)

6. Brief
- Dokładna analiza przykładowych briefów, ich rodzaje. Analiza warunków współpracy (warsztat)

7. Profesjonalna oferta eventowa
- Rodzaje ofert, sposoby prezentacji, elementy składowe , pomysły 
- Przygotowanie wstępnej oferty na miarę potrzeb (warsztat)

8. Kosztorysowanie projektu
- Jak liczyć, by się nie przeliczyć? (warsztat)

9. Formalności
- Umowa z punkty krytyczne, warunki współpracy z klientem.

10. Planowanie eventu od A do Z
- Niezbędne dokumenty w pracy Event Mangera, plan działań, prawidłowa komunikacja z klientem.

11. Scenariusz imprezy
- Tworzenie scenariusza imprezy (warsztat)

12. Realizacja projektu
- Organizacja pracy, zarządzanie ekipą realizacyjną, montaż, demontaż, sytuacje kryzysowe.

13. Podsumowanie projektu
- Podsumowanie i rozliczenie projektu, błędy organizatorów, ewaluacja.

{dt_end}

METODY SZKOLENIOWE:

- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- dyskusje moderowane
- studia przypadków
- wykład interaktywny

KOSZT: 4500 zł netto (+ 23% VAT)

SZKOLENIE OTWARTE:

Lokalizacja:
Katowice

Koszt:
4500 zł netto
Ilość uczestników:
max 12 osób

Pobierz Formularz zgłoszeniowy

  

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:

Termin: dowolny
Koszt: 11900 zł netto
Ilość uczestników: max 12 osób
DOWOLNA LOKALIZACJA

KONTAKT Z DORADCĄ:

Jestem zainteresowany kontaktem z doradcą:
{aicontactsafeform pf=1}

Zarządzanie obiektem gastronomiczno-hotelowym

certyfikat uczestnictwa

ZARZĄDZANIE OBIEKTEM GASTRONOMICZNO-HOTELOWYM

OPIS SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku Managera Obiektu Gastronomiczno-Hotelarskiego. Program szkolenia dostarczy wiedzy z zakresu szeroko pojętej gastronomii oraz podstaw hotelarstwa. Uczestnicy poznają tajniki zarządzania obiektem, finansami oraz personelem. Dzięki odpowiednio dobranym warsztatom, rozwiną swoje umiejętności z zakresu przygotowywania ofert, list kontrolnych oraz profesjonalnej obsługi klienta. Dodatkowo otrzymają cenne wskazówki dot. sposobów reklamy oraz metod zwiększenia sprzedaży.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do pracowników / właścicieli obiektów gastronomicznych i hotelowych nakierunkowanych na rozwój zawodowy.

PROGRAM:

1. Zarządzanie obiektem gastronomiczno-hotelowym - wprowadzenie
2. Wyposażenie obiektu
3. Sztuka restauracyjna
4. Menu
5. Usługi dodatkowe
6. Bezpieczeństwo i higiena żywności
7. Podstawowe dokumenty, arkusze (warsztat)
8. Zarządzanie zaopatrzeniem
9. Zarządzanie finansami
10. Marketing usług
11. Zarządzanie personelem
12. Sytuacje trudne

{dt_head}

więcej >>
{dt_details}

1. Zarządzanie obiektem gastronomiczno-hotelowym - wprowadzenie
- Rodzaje działalności w gastronomii oraz hotelarstwie.
- Wybór odpowiedniej specjalizacji oraz stylu prowadzenia obiektu
- Grupa docelowa
- Trendy na rynku HoReCa oraz statystki

2. Wyposażenie obiektu
- Wyposażenie lokalu gastronomicznego - pełna specyfikacja
- Przykładowe przyjęcie - ilość zastawy, ilość stołów, ustawienie (warsztat)

3. Sztuka restauracyjna
- Savoir vivre w obsłudze gości
- Podstawy sztuki kelnerskiej, sprzedaż sugestywna
- Catering - dobór, sztuka podawania
- Alkohol - rodzaje, sztuka podawania, wybór

4. Menu
- Karta menu - wygląd, zawartość, promocje
- Menu weselne / bankietowe / plenerowe / okolicznościowe - odpowiedni dobór, analiza,
- Przykłady (warsztat)

5. Usługi dodatkowe
- Catering wyjazdowy
- Atrakcje

6. Bezpieczeństwo i higiena żywności
- GMP, GHP, HACCP, DDD
- Sanepid
- Listy kontrolne: czystość, urządzenia, inne

7. Podstawowe dokumenty, arkusze (warsztat)
- Karta rezerwacji noclegów - wzór
- Karta realizacji przyjęcia - wzór
- Harmonogram godzinowy przygotowania przyjęcia - wzór

8. Zarządzanie zaopatrzeniem
- Współpraca z dostawcami - analiza, wybór, zasady
- Sztuka negocjacji - podstawowe rady, wskazówki
- Zamówienia, listy dostawców - wzory
- Kontrola dostaw i płatności, kontrola magazynu
- Rejestr faktur
- Sposoby na unikanie strat i ograniczenia kosztów

9. Zarządzanie finansami
- Wskaźniki
- Marża a cena produktu
- Kontrola kasy
- Analiza finansowa

10. Marketing usług
- Jak wyprzedzić konkurencję?
- Reklama dźwignią handlu - najbardziej pożądane sposoby reklamy
- Promocja sprzedaży a oczekiwania klientów
- Metody zwiększenia sprzedaży
- Ankieta zadowolenia

11. Zarządzanie personelem
- Podział obowiązków, podstawy rekrutacji personelu
- Badania, BHP, umowy i inne
- Kelner, barman, recepcjonista, szef kuchni - zakres czynności i kwalifikacje
- Wzory dokumentów
- Sposoby motywowania oraz kontrolowania personelu, wynagrodzenie

12. Sytuacje trudne
- Postępowanie w trudnych i nadzwyczajnych sytuacjach zawodowych
- Rozwiązywanie problemów z reklamacjami

{dt_end}

METODY SZKOLENIOWE:

- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- dyskusje moderowane
- studia przypadków
- wykład interaktywny

KOSZT: 4500 zł netto (+ 23% VAT)

SZKOLENIE OTWARTE:

Lokalizacja:
Katowice

Koszt:
4500 zł netto
Ilość uczestników:
max 12 osób

Pobierz Formularz zgłoszeniowy

  

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:

Termin: dowolny
Koszt: 11900 zł netto
Ilość uczestników: max 12 osób
DOWOLNA LOKALIZACJA

KONTAKT Z DORADCĄ:

Jestem zainteresowany kontaktem z doradcą:
{aicontactsafeform pf=1}

Event marketing w pigułce

EVENT MARKETING W PIGUŁCE

OPIS SZKOLENIA:

Event marketing - pojęcie w Polsce kojarzone głównie z organizacją imprez, na świecie z kolei ma rangę branży i jest wiodącą formą promocji firm, marki. To spektakularne narzędzie marketingowe, będące obecnie najbardziej atrakcyjnym oraz perspektywistycznym kierunkiem rozwoju marketingu. Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji w zakresie skutecznego wdrażania narzędzia marketingowego, jakim jest event. Podczas warsztatów uczestnicy odpowiedzą sobie najczęściej zadawane pytania, m.in.: jak osiągnąć cel poprzez event? Jakie zadanie powinien pełnić Event Marketing w strategii firmy? Jak dobrać termin, lokalizację imprezy? Jak szacować koszta i jak efektywnie inwestować w event?

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie Event Marketing skierowane jest do managerów marketingu oraz pracowników firm, korporacji, którzy zajmują się organizacją wydarzeń eventowych.

PROGRAM:

1. Event marketing - podstawowe pojęcia
2. Planowanie eventów w firmie
3. Budżetowanie eventu
4. Event jako narzędzie PR
5. Podsumowanie projektu

{dt_head}

więcej >>
{dt_details}

1. Event marketing - podstawowe pojęcia
- Event marketing - pojęcie
- Zadanie event marketingu w strategii firmy
- Klasyfikacja event marketingu
- Event marketing a cele biznesowe firmy

2. Planowanie eventów w firmie
- Wybór dogodnego terminu - analiza
- Co już było - czyli analiza wcześniejszych projektów
- Analiza konkurencji pod kątem organizowanych eventów
- Profesjonalny brief kluczem do sukcesu
- Potencjalne zagrożenia podczas organizowanych imprez - jak im zapobiegać?
- Pułaki podwykonawców
- Współpraca z agencjami eventowym - korzyści czy dodatkowe koszta?

3. Budżetowanie eventu
- Tworzenie wstępnego kosztorysu (warsztat)
- Oszczędności - gdzie ich szukać?

4. Event jako narzędzie PR
- Specyfikacja eventów pod kątem działań PR
- CSR event / Green event i ich rola
- Nagośnienie zewnętrzne oraz wewnętrzne eventu
- Przychylne media i opinia publiczna
- Szanse i zagrożenia organizowanych eventów (warsztat)

5. Podsumowanie projektu
- Realizacja zamierzonego celu - wnioski
- Słabe punkty projektu
- Ewaluacja projektu
- Zasady mierzenia efektywności ROI

{dt_end}

METODY SZKOLENIOWE:

- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- dyskusje moderowane
- studia przypadków
- wykład interaktywny

KOSZT: 2500 zł netto (+ 23% VAT)

SZKOLENIE OTWARTE:

Lokalizacja:
Katowice

Koszt:
2500 zł netto
Ilość uczestników:
max 12 osób

Pobierz Formularz zgłoszeniowy

  

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:

Termin: dowolny
Koszt: 8500 zł netto
Ilość uczestników: max 12 osób
DOWOLNA LOKALIZACJA

KONTAKT Z DORADCĄ:

Jestem zainteresowany kontaktem z doradcą:
{aicontactsafeform pf=1}

Efektywna sprzedaż usług gastronomiczno-hotelowych

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELOWYCH

OPIS SZKOLENIA:

Setki wysłanych ofert do klientów / agencji, a wciąż mało zleceń? Dużo zleceń, a zysk nie satysfakcjonujący? Nie wykorzystane sale oraz puste salony SPA? Jeśli Ty również spotykasz się z podobnymi problemami, zapraszamy na warsztat, który jest owocem wieloletniej współpracy z obiektami hotelowo-gastronomicznymi. Warsztat ma na celu przedstawienie i zrozumienie potrzeb klientów, a tym samym zwiększenie sprzedaży oraz poprawienie jakości oferowanych usług, ukazanie najczęściej popełnianych błędów hotelarzy i restauratorów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.: jak przygotować ofertę, by spełniała oczekiwania klientów, jak sprzedawać usługi dodatkowe oraz czego się wystrzegać w procesie sprzedaży usług hotelowo-gastronomicznych.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie sprzedażowe skierowane w szczególności do Managerów HoReCa oraz pracowników działów sprzedaży w obiektach hotelarsko-gastronomicznych.

PROGRAM:

1. Sprzedaż usług gastronomiczno-hotelowych - wprowadzenie
2. Etapy Sprzedaży usług gastronomiczno-hotelowych
3. Oferta (Istnieje możliwość analizy ofert hoteli reprezentowanych przez uczestnikóww trakcie szkolenia.)
4. Marketing
5. Proces sprzedażowy

{dt_head}

więcej >>
{dt_details}

1. Sprzedaż usług gastronomiczno-hotelowych - wprowadzenie
- Analiza rynku
- Podział grup docelowych pod kątem oferowanych usług i sposoby dotarcia do nich
- Analiza porównawcza konkurencji
- Organizacja pracy w dziale sprzedaży
- Nowe trendy na rynku usług hotelarskich

2. Etapy Sprzedaży usług gastronomiczno-hotelowych
- Pierwszy kontakt (mail, telefon)
- Rozmowa handlowa - badanie potrzeb i ich rodzaje
- Oferta na miarę potrzeb
- Up-selling & cross selling
- Sprzedaż - podstawowe techniki 
- Działania posprzedażowe

3. Oferta
- Rodzaje ofert, elementy składowe
- Sposoby na zwiększenie sprzedaży poprzez profesjonalną ofertę
- Warunki zamówieniowe
- Kalkulacja, sposoby rabatowania
- Analiza ofert handlowych hoteli
- Najczęściej spotykane błędy w ofertach hotelowych

Istnieje możliwość analizy ofert hoteli reprezentowanych przez uczestnikóww trakcie szkolenia.

4. Marketing
- Plan marketingowy
- Działania wspierające sprzedaż - promocja, kreacja wizerunku, reklama
- Direct Marketing, Event Marketing & Buzz Marketing
- Sprzedaż przez Internet

5. Proces sprzedażowy
- Kryteria mierzalności efektywności działań
- Revenue management - optymalizacja przychodów ze sprzedaży
- Polityka cenowa
- System raportowania w zarządzaniu przychodami oraz zarządzaniu sprzedażą

{dt_end}

METODY SZKOLENIOWE:

- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- dyskusje moderowane
- studia przypadków
- wykład interaktywny

KOSZT: 2500 zł netto (+ 23% VAT)

SZKOLENIE OTWARTE:

Lokalizacja:
Katowice

Koszt:
2500 zł netto
Ilość uczestników:
max 12 osób

Pobierz Formularz zgłoszeniowy

  

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:

Termin: dowolny
Koszt: 8500 zł netto
Ilość uczestników: max 12 osób
DOWOLNA LOKALIZACJA

KONTAKT Z DORADCĄ:

Jestem zainteresowany kontaktem z doradcą:
{aicontactsafeform pf=1}

Promocje

Zgłoś się na szkolenie z rabatem:

RABAT 20%
na udział w drugim dowolnym szkoleniu

RABAT 30%
przy zgłoszeniu minimum dwóch uczestników na szkolenie

Opinie o trenerach