Newsletter

Zapisz się już teraz, a poinformujemy Cię o nowych terminach szkoleń oraz aktualnych promocjach.

© 2013 Event Institute

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELOWYCH

OPIS SZKOLENIA:

Setki wysłanych ofert do klientów / agencji, a wciąż mało zleceń? Dużo zleceń, a zysk nie satysfakcjonujący? Nie wykorzystane sale oraz puste salony SPA? Jeśli Ty również spotykasz się z podobnymi problemami, zapraszamy na warsztat, który jest owocem wieloletniej współpracy z obiektami hotelowo-gastronomicznymi. Warsztat ma na celu przedstawienie i zrozumienie potrzeb klientów, a tym samym zwiększenie sprzedaży oraz poprawienie jakości oferowanych usług, ukazanie najczęściej popełnianych błędów hotelarzy i restauratorów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.: jak przygotować ofertę, by spełniała oczekiwania klientów, jak sprzedawać usługi dodatkowe oraz czego się wystrzegać w procesie sprzedaży usług hotelowo-gastronomicznych.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie sprzedażowe skierowane w szczególności do Managerów HoReCa oraz pracowników działów sprzedaży w obiektach hotelarsko-gastronomicznych.

PROGRAM:

1. Sprzedaż usług gastronomiczno-hotelowych - wprowadzenie
2. Etapy Sprzedaży usług gastronomiczno-hotelowych
3. Oferta (Istnieje możliwość analizy ofert hoteli reprezentowanych przez uczestnikóww trakcie szkolenia.)
4. Marketing
5. Proces sprzedażowy

więcej >>

1. Sprzedaż usług gastronomiczno-hotelowych - wprowadzenie
- Analiza rynku
- Podział grup docelowych pod kątem oferowanych usług i sposoby dotarcia do nich
- Analiza porównawcza konkurencji
- Organizacja pracy w dziale sprzedaży
- Nowe trendy na rynku usług hotelarskich

2. Etapy Sprzedaży usług gastronomiczno-hotelowych
- Pierwszy kontakt (mail, telefon)
- Rozmowa handlowa - badanie potrzeb i ich rodzaje
- Oferta na miarę potrzeb
- Up-selling & cross selling
- Sprzedaż - podstawowe techniki 
- Działania posprzedażowe

3. Oferta
- Rodzaje ofert, elementy składowe
- Sposoby na zwiększenie sprzedaży poprzez profesjonalną ofertę
- Warunki zamówieniowe
- Kalkulacja, sposoby rabatowania
- Analiza ofert handlowych hoteli
- Najczęściej spotykane błędy w ofertach hotelowych

Istnieje możliwość analizy ofert hoteli reprezentowanych przez uczestnikóww trakcie szkolenia.

4. Marketing
- Plan marketingowy
- Działania wspierające sprzedaż - promocja, kreacja wizerunku, reklama
- Direct Marketing, Event Marketing & Buzz Marketing
- Sprzedaż przez Internet

5. Proces sprzedażowy
- Kryteria mierzalności efektywności działań
- Revenue management - optymalizacja przychodów ze sprzedaży
- Polityka cenowa
- System raportowania w zarządzaniu przychodami oraz zarządzaniu sprzedażą

METODY SZKOLENIOWE:

- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- dyskusje moderowane
- studia przypadków
- wykład interaktywny

KOSZT: 2500 zł netto (+ 23% VAT)

SZKOLENIE OTWARTE:

Lokalizacja:
Katowice

Koszt:
2500 zł netto
Ilość uczestników:
max 12 osób

Pobierz Formularz zgłoszeniowy

  

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:

Termin: dowolny
Koszt: 8500 zł netto
Ilość uczestników: max 12 osób
DOWOLNA LOKALIZACJA

KONTAKT Z DORADCĄ:

Jestem zainteresowany kontaktem z doradcą:

...